Správa zbožových srovnávačů
Správa zbožových srovnávačů
Správa zbožových srovnávačů
Srovnávače zboží představují klíčovou platformu pro efektivní online prezentaci Vašich produktů. Zobrazují totiž zákazníkovi nejen hledané zboží a jeho parametry, ale i cenu a další užitečné informace. Díky tomu mohou zákazníci porovnat nabídky na více e-shopech, a jelikož jsou většinou již v poslední fázi nákupu, zvyšuje se šance, že nakoupí právě u Vás. Právě proto jsou efektivně vedené srovnávače zboží v dnešní době jedním z nejúspěšnějších marketingových kanálů, protože se potkávají se zákazníkem v pokročilejší fázi nákupu.
Mezi nejznámější srovnávače zboží řadíme Heuréku, zboží.cz i Google Nákupy, jejichž správě se věnujeme.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace. Zajímá nás Vaše marketingová strategie, cíle i potřeby. Na jejich základě zvolíme vhodné srovnávače zboží, se kterými budeme dále pracovat.
- Následuje příprava všech potřebných podkladů a dat pro práci. Všechna Vaše data ve srovnávačích aktualizujeme a optimalizujeme Vaše produkty na vybrané srovnávače. Zkontrolujeme Váš XML feed a spárujeme zboží dle příslušných kategorií a filtrů.
- V další fázi se pouštíme do samotné realizace – optimalizujeme Vaše účty ve srovnávačích a nastavíme v nich reklamní kampaně ke zvýšení jejich efektivity.
- Konzultace ohledně našeho přístupu ke správě srovnávačů zboží a doladění posledních detailů.
- Pravidelná optimalizace dat a výsledků kampaní a jejich přehledné reportování. S ohledem na výsledky správy kampaně i data ve srovnávačích průběžně optimalizujeme.
Správa srovnávačů zboží zahrnuje
> Komplexní správu informací a dat o Vašich produktech ve srovnávačích, včetně editace detailů, zlepšení obrázků, popisů či klíčových parametrů.
> Nastavení reklamních kampaní, které maximalizují viditelnost a přilákají relevantní zákazníky.
> Průběžné sledování a analýzu výsledků a úpravu strategie pro dosažení maximálního přínosu.
Přehled srovnávačů zboží
Heuréka
Heuréka je specifická tím, že se zaměřuje na širokou škálu produktů a porovnávání cen v různých obchodech. Přináší tak jedinečnou možnost zvýšit povědomí o Vašich produktech a konkurenčních výhodách díky cenovým srovnáním. Také je zde vyšší konverzní míra a její důvěryhodnost je vysoká.
Zboží.cz
zboží.cz je český srovnávač zboží, oblíbený zejména mezi českými zákazníky. Mezi jeho výhody patří hlavně lokální trh a to, že nabídky, které do něj nahrajete pomocí XML feedu, se zobrazí i ve vyhledávání na Seznamu v sekci „Nabídky“ ze Zboží.cz.
Google Nákupy
Google Nákupy je srovnávač zboží od Googlu. Obsahuje možnost řazení dle ceny, hodnocení i filtraci dle kategorií jako klasické srovnávače. Mezi jeho výhody patří vysoká relevance, jelikož zákazník zde vidí obrázek produktu i jeho cenu, a je často hlavním zdrojem konverzí.
Co Vám správa srovnávačů zboží přinese
> Efektivní správa a optimalizace ve srovnávačích zboží Vám přinese vyšší konverze a zvýšení prodejů.
> Díky maximálně efektivnímu nastavení kampaní ve srovnávačích zboží vytěžíte ze správy srovnávačů zboží skutečně maximum.
> Detailní a relevantní informace o Vašich produktech zvýší Vaši důvěryhodnost a spokojenost Vašich zákazníků.
> Díky správě srovnávačů zboží budou Vaše produkty vidět a dostanou se do povědomí Vašich zákazníků.
> Profesionální správa zbožových srovnávačů ušetří Váš čas a umožní Vám se soustředit na další strategické aktivity.