Správa marketplaces

Správa marketplaces

Správa marketplaces

DOMŮ > služby > Správa marketplaces

Marketplaces jsou online platformy, které obsahují produkty jiných e-shopů a seskupují je na jednom místě. Tyto platformy zprostředkovávají kontakt mezi nakupujícím a prodávajícím, aniž by samy tyto produkty od obchodníků nakupovali. Mezi jejich zásadní vlastnosti patří i to, že zákazníci na nich mohou dokončit svůj nákup, aniž by opustili stránku. Marketplaces proto představují klíčové platformy pro prodejce, kteří zde mohou nabízet své produkty a oslovovat tak široké spektrum zákazníků.

Mezi nejznámější marketplaces, jejichž správu vedeme, patří Alza.cz, Mall.cz, Allegro či Kaufland.

Průběh spolupráce

  1. Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace. Zajímá nás Vaše marketingová strategie, cíle i potřeby. Na jejich základě zvolíme vhodné marketplaces, kterým se budeme věnovat.
  2. Následuje příprava všech potřebných podkladů a dat pro práci. Věnujeme se nastavení a optimalizaci profilů a nabídek na různých marketplaces s důrazem na vysokou relevanci a viditelnost.
  3. V další fázi se pouštíme do samotné realizaceoptimalizujeme Vaše účty v marketplaces a nastavíme v nich kampaně ke zvýšení jejich efektivity.
  4. Konzultace ohledně našeho přístupu ke správě marketplaces a doladění posledních detailů.
  5. Pravidelná optimalizace dat a výsledků kampaní a jejich přehledné reportování. S ohledem na výsledky správy kampaně i data v marketplaces průběžně optimalizujeme. 

Správa marketplaces zahrnuje

> Kompletní a detailní správu a optimalizaci Vašich profilů a produktových nabídek na vybraných marketplaces k jejich co nejvyšší efektivitě.

> Nastavení a vedení reklamních kampaní ve vybraných marketplaces, abyste z nich vytěžili maximum.

> Pravidelné a přehledné reporty výsledků a dat z marketplaces, na jejichž základě celou správu optimalizujeme.

Co Vám komunikační manuál přinese

> Komunikační manuál je nejlepší způsob, jak vhodně a efektivně nastavit tonalitu Vaší značky. 

> Autentické nastavení tonality je jedním z klíčů k úspěchu marketingu brandu.

> Jednotný styl a jasně definovaný způsob, jak budete se svými zákazníky mluvit, Vám zajistí důvěryhodnost a zvýší profesionalitu. 

> Cílem dobře nastavené tonality je navázání blízkého vztahu s Vaší cílovou skupinou – získáte si důvěru svých zákazníků a budou se k Vám vracet. 

> Díky komunikačnímu manuálu se odlišíte od konkurence. Váš osobitý a unikátní styl komunikace Vám pomůže vyniknout.

Přehled marketplaces

Kaufland

Kaufland Marketplace je rozsáhlé online tržiště, které má zejména v Německu velmi silnou pozici. Zahrnuje miliony produktů s různými kategoriemi a je to vysoce konverzní kanál pro e-shopy. Nabízí možnost oslovit rozsáhlou zákaznickou základnu, díky čemuž se Vaše produkty dostanou k širokému okruhu zákazníků.

 

Allegro

Allegro je populární polský online marketplace s důrazem na různorodé produkty. Nabízí opravdu veliký dosah a možnost vstupu na polský trh, čímž si získáte pozornost zákazníků i z dalších zemí. Allegro je zároveň díky možnosti optimalizace ceny podle konkurence ideálním místem ke zvýšení viditelnosti Vašich produktů.

 

Mall.cz

mall.cz je české online tržiště s různými kategoriemi produktů a širokou nabídkou od různých prodejců. Mezi jeho hlavní výhody patří lokální trh i možnost získat si pozornost českých zákazníků, čímž zvýšíte všeobecné povědomí o Vaší značce.

 

alza.cz

alza.cz je jedním z největších a nejznámějších online obchodů v České republice a stále expanduje i do dalších zemí. Nabízí široký sortiment produktů v různých kategoriích a díky své pověsti a dlouholeté přítomnosti na trhu je mezi svými zákazníky vysoce důvěryhodná. Pro zvýšení Vaší důvěryhodnosti je proto skvělou volbou.

Co Vám správa marketplaces přinese

> Marketplaces jsou místem, kde zákazníci mohou na jednom místě nakoupit úplně všechno a jsou již v poslední fázi nákupu, proto se výrazně zvyšuje šance, že nakoupí právě u Vás.

> Jejich efektivní správa a optimalizace Vám přinese vyšší konverze a zvýšení prodejů.

> Optimalizací Vaší online prezentace na různých tržištích získáte širší zákaznickou základnu a oslovíte tak větší okruh potenciálních zákazníků.

> Detailní a relevantní informace o Vašich produktech zvýší Vaši důvěryhodnost a spokojenost Vašich zákazníků.

> Marketplaces se mohou různě kombinovat a díky nastavení reklamních kampaní se stanou efektivním nástrojem Vašeho online marketingu.

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.