![mj1](https://www.webbo.cz/wp-content/uploads/2022/08/mj1.png)
SEO copywriting
![mj2](https://www.webbo.cz/wp-content/uploads/2022/08/mj2.png)
SEO copywriting
![mj2](https://www.webbo.cz/wp-content/uploads/2022/08/mj2.png)
SEO copywriting
Naproti tomu optimalizace pro vyhledávače slouží ke zviditelnění reklamních textů uživatelům prostřednictvím vyhledávačů, čímž dává kvalitnímu copywritingu šanci být vidět. SEO copywriting spadá pod marketing ve vyhledávačích (SEM) a jeho cílem je optimalizace obsahu na vybraná klíčová slova, která zadávají uživatelé do vyhledávačů v souvislosti s Vaším podnikáním, tak, aby mu rozuměli jak lidé, tak i samotné vyhledávače. Vaše stránka tak získá neplacenou vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání.
Průběh spolupráce
- Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace a přístupy pro zahájení naší práce. Ptáme se na Vaše potřeby, cíle dané stránky i preference ohledně jejího obsahu a funkce. Následně uzavřeme naši spolupráci.
- Následuje příprava veškerých podkladů pro práci a studium dané problematiky, včetně realizace analýzy klíčových slov.
- Samotná realizace SEO copywritingu.
- Konzultace ohledně vytvořeného obsahu a doladění detailů podle Vašich představ.
- Odevzdání kompletní webové stránky včetně veškerých textů a dalších součástí stránky.
Copywriting
> relevantní – text se musí věnovat danému tématu,
> užitečný – text musí být pro uživatele přínosný,
> poutavý – text by měl uživatele zaujmout,
> úderný – měl by jasně a stručně odpovědět na otázky uživatele,
> srozumitelný – měl by být pro všechny srozumitelný,
> přesvědčivý – měl by dokázat přesvědčit,
> gramaticky a stylisticky správný,
> pravdivý – v neposlední řadě by měl být pravdivý, lidé nejsou hloupí.
SEO
Vyhledávače mají roboty, kteří neustále procházejí celé stránky a podle mnoha faktorů je vyhodnocují a přiřazují jim pořadí (pozice), v jakém se uživatelům zobrazí jako odpověď na jejich vyhledávací dotaz. Co se týče kvalitního textu, nejen v souvislosti se SEO by měl být ještě:
> unikátní – každá stránka by měla mít svůj vlastní originální text,
> strukturovaný a přehledný – text by měl být strukturovaný do odstavců a měl by obsahovat hierarchicky uspořádané nadpisy H1 – H6,
> aktuální – vyhledávače umí rozpoznat, zda je obsah pravidelně aktualizovaný či nikoli.
Součástí SEO copywritingu je kromě kvalitního textu tedy také analýza klíčových slov a optimalizace stránky.
Co Vám SEO copywriting přinese
> Získáte také nové zákazníky či klienty i bez nutnosti placených reklam ve vyhledávačích.
> Díky kvalitním textům si získáte důvěru své cílové skupiny a lidé se na Vaše stránky budou vracet pravidelně.
> Díky kvalitnímu obsahu a správně nastavené pravidelné optimalizaci budete z Vašich stránek těžit maximum.