Grafický manuál

Grafický manuál

Grafický manuál

DOMŮ > služby > Grafický manuál

Grafický manuál je kompletní souhrn vizuálního stylu Vaší značky. Určuje barevnost použitou pro webové stránky nebo propagační materiály. Dále také určuje druh fontu a jeho velikost. Může také zahrnovat jednotlivé grafické prvky použité na Vašem webu nebo v reklamách. Rozšířená verze také zahrnuje instrukce, jak následně pracovat s logem, a jednotlivé možnosti jeho použití.

Jinými slovy jedná se o souhrn grafických prvků, který zaručí jednotnost veškerých grafických materiálů spojených s Vaší značkou.

Grafický manuál může být vytvořen úplně od základu, nebo může vycházet z již zavedené vizuální identity.

Průběh spolupráce

  1. Vstupní konzultace, na které od Vás získáme všechny potřebné informace pro zahájení naší práce. Ptáme se na Vaše potřeby, cíle i preference ohledně tvorby Vašeho vlastního grafického manuálu. Následně uzavřeme naši spolupráci.
  2. Následuje příprava veškerých podkladů pro práci.
  3. Samotná realizace grafického manuálu.
  4. Konzultace ohledně vytvořeného manuálu a případné doladění detailů podle Vašich představ.  
  5. Odevzdání finální verze kompletního grafického manuálu.

Grafický manuál zahrnuje

Kompletní grafický manuál stanoví Vaše firemní barvy, druh a velikost fontu, konkrétní grafické prvky či práci s logem a možnosti jeho využití. Výstupem grafického manuálu je digitální soubor (po domluvě však může být i tištěný ve formě sešitu či knížky), který slouží jako podpora pro udržení jednotného vizuálního stylu značky. Pokud žádnou vizuální identitu ještě nemáte, bude Vám v rámci tvorby manuálu kompletně vytvořena.

Typy grafického manuálu

Existují 3 typy grafického manuálu, které jsou rozdělené podle rozsahu služby. Dělí se na jednoduchý, základní a rozšířený. 

Co Vám grafický manuál přinese

> Grafický manuál vybuduje kompletní a jednotnou identitu Vaší firmy. 

> Grafický manuál také stanoví konkrétní grafické prvky, které se budou používat napříč celou Vaší online prezentací. 

> Pomůže Vám udržet Váš vlastní vizuální styl a díky jednotné vizuální identitě se odlišit od Vaší konkurence. 

> Jednotný grafický styl působí profesionálně, důvěryhodně a dokáže přitáhnout pozornost potenciálních zákazníků či klientů. 

> Pokud se v budoucnu rozhodnete pro realizaci dalšího grafického projektu, tak vytvořený grafický manuál může sloužit jako předloha a ušetří Vám čas i náklady spojené s realizací projektu.

Typy grafického manuálu 

Existují 3 typy grafického manuálu, které jsou rozdělené podle rozsahu služby. Dělí se na jednoduchý, základní a rozšířený. 

Jednoduchý

Jednoduchý grafický manuál v podstatě zahrnuje pouze stanovení firemních barev a výběr druhu a velikosti fontu. Dále obsahuje jeden či dva konkrétní grafické prvky. Může se jednat o slider na web či button.

Základní

Základní grafický manuál obsahuje všechny prvky jednoduchého manuálu, ale zároveň zahrnuje více konkrétních grafických prvků, které budou pro Vaši prezentaci v online světě potřeba. Jedná se například o buttony či dlaždice článků na Vaše webové stránky. Případně mohou být jednotlivé položky vypracované i ve více barevných variantách. 

Rozšířený

Rozšířený grafický manuál spojuje všechny prvky jednoduchého i základního manuálu, navíc pak také zahrnuje podrobnou instruktáž, jak pracovat s logem a obecně s Vaší novou vizuální identitou. To se bude hodit i při realizaci dalších grafických projektů v budoucnosti. 

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.