Jak jsme vytvořili web přizpůsobený nárokům velké firmy

DOMŮ > Případové studie > Jak jsme vytvořili web přizpůsobený nárokům velké firmy

Ke každému našemu klientovi se snažíme přistupovat individuálně a přizpůsobit mu naše služby na míru. Nejen za účelem naplnění jeho konkrétních cílů, ale i v souladu s jeho individuálními požadavky a nároky. Jak jsme se popasovali s tvorbou velké webové stránky v případě jednoho z našich klientů se dozvíte v této případové studii.

Kdo je náš klient?

Naším klientem je již delší dobu společnost Moravia Power. Zabývá se dodávkou a instalací fotovoltaiky a tepelných čerpadel pro rodinné a bytové domy, ale třeba i firemní budovy. Věnuje se kompletní realizaci fotovoltaiky na klíč i na míru, od samotného vyřízení poptávky, přes instalaci a revizi elektrárny až po vyřízení dotací a potřebné administrativy. Zajišťují také spolehlivý záruční i pozáruční servis.

Cíl klienta

Původní webovou stránku, kterou společnost používala, jsme vytvořili my. Postupem času se však vzhledem ke zvětšování společnosti a tím rostoucím nárokům stal původní web nedostatečný z hlediska jeho velikosti i celkové struktury. Cílem našeho klienta proto bylo vytvoření webové stránky s novou strukturou. Díky tomu bude mít web prostor pracovat i s obsahovou strategií a řešit SEO. Zároveň vznikla potřeba mít na webu dostatečný prostor pro prezentaci všech jejich produktů a řešení pro různé segmenty, ať už firmy či rodinné domy.

Cesta k dosažení cílů

My jsme tedy přistoupili k návrhu zcela nového webu. Součástí toho bylo potřeba vymyslet novou funkční strukturu, která bude odpovídat všem požadavkům, které jsme dostali, a zároveň aby byl na webu prostor pracovat s klíčovými slovy a obsahovou strategií. V souvislosti s tím jsme také navrhli nový grafický design a logo. Redesign webu šel také ruku v ruce s novou koncepcí reklamní kampaně. Spolu s tvorbou webu jsme vytvořili novou grafiku k reklamním kampaním.

Výsledky

Výsledkem naší práce je nová webová stránka, která umožňuje společnosti komplexně prezentovat všechny jejich produkty. Struktura webu také poskytuje prostor pro další marketingové aktivity, ať už reklamní kampaně, SEO či práci s obsahem. Grafický vzhled stránek podtrhuje identitu společnosti a buduje jí v online světě povědomí.

Shrnutí

U webů platí, že jejich struktura je klíčovým faktorem pro nastavení dalších marketingových aktivit. Moderní webové stránky by měly disponovat vhodnou strukturou, která bude podporovat například linkbuilding, SEO či obsahovou strategii. Díky tomu se vaše webové stránky stávají stěžejním bodem vašeho online marketingu.

Připravil

Tým Webbo

Vypracoval/a

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

22. 8. 2023

Další příspěvky