Jak jsme během 3 měsíců dosáhli 70 objednávek

DOMŮ > Případové studie > Jak jsme během 3 měsíců dosáhli 70 objednávek

Přišel k nám klient, jemuž nastavené reklamní kampaně dlouhou dobu nepřinášely žádné výsledky. Někdy se stane, že značka volí špatnou strategii či přístup, někdy jsou kampaně nesprávně nastavené. V tomto případě to byla kombinace obojího. Zjistěte, jak jsme se s tím popasovali.

Kdo je náš klient?

Pucujauto.cz je menší začínající e-shop, u kterého jsme hned ze začátku viděli potenciál. Nabízí opravdu široký sortiment kvalitních produktů pro čištění a mytí exteriéru i interiéru aut. Kromě toho nabízí také praktické autopříslušenství, kosmetiku pro motocykly a také užitečnou výbavu na kempování v přírodě. Najdete tam vše od čističů pryže a plastů, přes mycí houby, utěrky a kartáče až po dárkové sady autokosmetiky, výbavu do auta pro psy i přípravky pro domácnost.

Cíl klienta

Klient k nám přišel po velmi dlouhé době, kdy jim nastavené reklamní kampaně nefungovaly, jak by měly. Už téměř ani nevěřil tomu, že by reklamní kampaně někdy mohly splnit jejich cíle. Nicméně cílem nastavení kampaní bylo v první řadě zvýšení počtu objednávek z jejich e-shopu, čehož se klientovi dlouhou dobu nedařilo dosáhnout. Klient měl před naším převzetím reklamních účtu jednotky objednávek měsíčně.

Cesta k dosažení cílů

Ze začátku jsme s klientem konzultovali, jaký volil přístup a jak byly celkově kampaně nastavené, včetně toho, jak byly podklady k reklamě vypracované. Z předešlých pokusů o správné nastavení kampaní byl klient již zoufalý, ale důvěru v nás přesto vložil. My jsme se snažili udělat vše proto, abychom jeho důvěru nezklamali. Upravili jsme nastavení PPC kampaní v Googlu a Skliku, ale také na Heuréce či Zboží.cz. Vytvořili jsme nové textové podklady k reklamám, které jejich úspěch více než podpořily. Nově jsme spustili i PMA reklamy a průběžně vše optimalizovali podle výsledků, které jsme pozorovali.

Výsledky

Od 1. 3. 2023 do 11. 6. 2023 přišlo z nastavených reklam více než 70 nových objednávek, což byl oproti minulému stavu obrovský úspěch. Momentálně e-shopu naše kampaně přináší zhodnocení ve výši několika desítek procent investic do nich. A s klientem budeme dál pracovat na ještě lepších číslech.

Shrnutí

Nemusíte být velký e-shop se spoustou zkušeností ani mít velký rozpočet. Nebojte se ozvat, kdyby vaše kampaně nefungovaly tak, jak mají. Pokud vás zajímá, jak si vedou vaše reklamní účty, rádi vám provedeme PPC audit zdarma. Společně určitě přijdeme na strategii, která vám pomůže na cestě za vaším cílem.

Připravil

Tým Webbo

Vypracoval/a

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

22. 8. 2023

Další příspěvky