Vlastníte webové stránky, které se vám přirozenou cestou nedaří dostat do povědomí lidí? Pak je s největší pravděpodobností něco špatně. Problém musíte hledat v SEO a v přidružených procesech, které hrají velice důležitou roli. Hlavní slovo má v tomto případě SEO audit.
Kompletní SEO audit je na místě
Za výrazem SEO audit se skrývají dvě odlišné analýzy. Právě ty jsou nezbytné pro odhalení chyb stávajícího webu a zároveň pro návrhy doporučení.
- On-page analýza
- Off-page analýza
Analýza on-page odhaluje chyby v indexaci stránek a slouží k vyhodnocení současného stavu. Zmínit lze například průchodnost stránek, zabezpečení, chybějící informace, chyby v textech a podobně. Off-page faktory jsou pak stejně důležité, jako ty on-page. Analýza off-page faktorů cílí primárně na odkazy z webu a odkazové příležitosti. Díky kompletnímu SEO auditu se vám v podstatě dostane plnohodnotného vyhodnocení webových stránek nebo internetového obchodu. A to včetně vnějších faktorů.
Nyní už asi tušíte, jak významnou roli hraje SEO audit v rámci optimalizace webu. Do jisté míry jde o určitý odrazový můstek, který vás navede tím správným směrem. Audit, na základě něhož je možné opravit stávající chyby, a zároveň se vydat vhodnou cestou.
Zapomeňte na bezplatné nástroje pro audit
Pokud se začnete o SEO audit zajímat podrobněji, tak zjistíte, že existují nejrůznější bezplatné nástroje pro jeho realizaci online. Tento SEO audit ale nikdy nebude obsahovat všechno co má, a jeho výsledky nebudou takové, jako při individuálním řešení šitém na míru. SEO audit vyžadujte pouze od profesionálů, kteří danému oboru skutečně rozumí a v důkladné analýze zahrnou všechny nezbytné oblasti. Jedině tak docílíte toho, že vaše webové stránky projdou kompletní modernizací a dostanou se do povědomí potenciálních návštěvníků.