Analýza webových stránek je poměrně komplexním procesem zahrnujícím různé úkony. Není to pouze on-page analýza, jak byste si možná mohli myslet. Součástí kompletního SEO auditu je také off-page analýza. Ta o aktuálním stavu webu vypovídá velkou měrou a není radno ji podceňovat.
Na co cílí off-page analýza?
Pod off-page faktory si můžete představit analýzu odkazů současného webu. Analyzovány jsou odkazy vedoucí na web, a to včetně jejich kvality. Právě ty správné odkazy se podepisují na kvalitě stránek z pohledu vyhledávání. To znamená, že off-page analýza je vstupním nástrojem pro zvýšení organické návštěvnosti.
V rámci off-page analýzy je zjišťováno mnohé ve spojitosti s odkazy. Je to například seznam odkazových příležitostí nebo informace spojené s nofollow odkazy. Výčet je pochopitelně mnohem bohatší.
- Přehledy unikátních odkazů
- Přehledy odkazujících domén
- Nežádoucí odkazy
S pomocí off-page analýzy zjistíte, jaká je ve skutečnosti důvěryhodnost vaší domény, včetně celkového skóre. Budete obeznámeni se všemi nezbytnými detaily týkajícími se odkazů, a to i včetně těch nechtěných, které není radno podceňovat. Na této části kompletního SEO auditu pak lze budovat například kvalitní zpětné odkazy a vylepšovat web komplexně.
Analýza odkazového profilu
Zjistěte, jaký je aktuální stav vašich webových stránek z pohledu odkazů. Získejte off-page analýzu, kterou je pochopitelně vhodné kombinovat s on-page analýzou. Jedině tak je dosaženo celkového SEO auditu, a přínos pro webové stránky je tak maximální.
SEO audit je startovní čárou ve vylepšování webu. Analýzy pomýšlející na ty nejmenší detaily, čehož je důkazem zjišťování popisovaných off-page faktorů. Prezentujte se pouze dokonale vyladěnými webovými stránkami, na kterých se dá stavět. Získejte potenciální návštěvníky a nechte si udělat kompletní SEO audit.