Jak jsme přivedli 110 nových zákazníků

Domů > Případové studie > Jak jsme přivedli 110 nových zákazníků

Kdo je náš klient

Jakub Mališ je stolař z Orlové, který se specializuje na zakázkovou výrobu nábytku. Vyrábí například vestavěné skříně a kuchyně na míru, ale také kancelářský nábytek či stoly, s důrazem kladeným na kvalitu a servis. Disponuje širokou nabídkou služeb – od výroby samotného nábytku, přes komplexní dodávky celých interiérů až po zabudovávání moderní osvětlovací techniky.

Cíl klienta

> Zvýšit počet nových zákazníků.

>Podpořit primárně nabízenou službu – vestavěné skříně na míru.

> Zvýšit povědomí o klientovi v jeho poli působnosti.

Cesta k dosažení cílů

> Navrhli jsme dlouhodobou strategii, akční plán a stanovili KPI. Připravili jsme podklady ke spuštění PPC kampaně. Provedli jsme analýzu klíčových slov, připravili zobrazované reklamy, nastavili publika pro remarketing atd. Kampaně jsme cílili ve vyhledávací a obsahové síti.

> Vedení PPC kampaně jsme doplnili o optimalizaci stránky. Cílem bylo nastartovat klientovi několik kanálů pro přívod nových zákazníků a minimalizovat tak závislost na jednom kanále, především na výkonnostních PPC kampaních.

Výsledky

V období od 19.8.2021 do 25.4.2022 PPC kampaň přinesla klientovi 110 nových zákazníků. Ze všech zákazníků byla první akce z kampaně (označována také jako konverzní akce) u 88 zákazníků prostřednictvím odeslaného formuláře ze stránky.

V rámci optimalizace stránky jsme se zaměřili na tato důležitá klíčová slova, viz tabulka. Na tato slova se stránka v regionu působnosti klienta zobrazuje na předních místech.

Shrnutí

Kampaň budeme klientovi i nadále spravovat a z nasbíraných dat ji pravidelně optimalizovat pro maximální efektivitu návratnosti. Dalším cílem je například snížení CPC nebo zvýšení míry proklikovosti.

V rámci optimalizace stránky budeme pokračovat optimalizací pro další klíčová slova a sledováním všech ostatních.

Menu
Share This