Jak dlouhodobě zhodnocujeme klientovy investice do marketingu o 15 %

DOMŮ > Případové studie > Jak dlouhodobě zhodnocujeme klientovy investice do marketingu o 15 %

Z dlouhodobého hlediska se do online marketingu vyplatí investovat. Tato případová studie popisuje případ jednoho našeho dlouhodobého klienta, u kterého se nám daří pravidelně zhodnocovat jeho investice do reklamních kampaní a optimalizace o 15 %.

Kdo je náš klient?

Cykloerben je náš dlouhodobý klient, který vlastní e-shop s jízdními koly, koloběžkami a elektrokoly pro děti i dospělé. Nabízí široké portfolio kvalitních značek od Treku, přes Leader fox až po Scott či Crussis. V jeho nabídce naleznete horská, krosová, městská i silniční kola, odrážedla a první kola pro děti, elektrokola i elektrokoloběžky.

Cíl klienta

Cílem našeho klienta bylo mít správně optimalizovaný e-shop a vhodně nastavené reklamní kampaně, které budou v dlouhodobém horizontu přinášet nové zákazníky. Klient tedy požadoval v zásadě udržitelný přístup k marketingu, který bude v dlouhodobém horizontu zvyšovat jeho zisk. Jednorázová spolupráce rozhodně nebyla tím, co by klient upřednostňoval.

Cesta k dosažení cílů

Jedinou možnou cestou, kterou bychom dosáhli klientových cílů, bylo začít úplně od základu. Konzultovali jsme strategii, která by nás dovedla k cíli. Zaměřili jsme se na optimalizaci e-shopu pro vyhledávače, vytvořili jsme kvalitní a poutavé podklady k reklamním kampaním a kampaně jsme nastavili a spustili tak, aby přinášely stanovené výsledky. V celém průběhu byla nutná také neustálá optimalizace kampaní podle dosažených výsledků.

Výsledky

Daří se nám pravidelně zvyšovat zhodnocení klientových investic do online marketingu v průměru o 15 %. Stabilní výsledky držíme již více než rok. A to je cíl, kterého klient chtěl dosáhnout.

Shrnutí

Pokud vám záleží na udržitelném přístupu, který bude rozšiřovat vaše investice do marketingu pravidelně a dlouhodobě, pak jste na správném místě. Takový přístup je naopak mnohem účinnější než jednorázové kampaně, které nemůžeme v průběhu času optimalizovat.

Připravil

Tým Webbo

Vypracoval/a

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

22. 8. 2023

Další příspěvky