Novinky z marketingového světa za únor

DOMŮ > novinky > Novinky z marketingového světa za únor

Máme konec února a my vám přinášíme nejčerstvější novinky z oblasti digitálního světa. Představíme vám novinky ze světa sociálních sítí, umělé inteligence a také o nové metrice pro videoreklamy.

Instagram

  • Instagram zavádí po dlouhých měsících testování novinku zvanou Flipside. Flipside slouží jako alternativní profil, kde uživatel může svůj obsah sdílet jen s vybranými uživateli.
  • Určitě se vám někdy stává, že když chcete nahrát svůj příběh na Instagram, nakonec se rozhodnete tam ještě něco doupravit, ale už jste příběh dali nahrát. Teď Instagram přináší novinku, že budete moci během nahrávání svého příběhu ukončit proces nahrávání.

LinkedIn

  • Od konce února LinkedIn přestal poskytovat možnost inzerentům zaměřovat své reklamy na specifické skupiny uživatelů. Tato funkce umožňovala inzerentům lépe cílit své reklamy na základě demografických údajů, zájmů a chování uživatelů na platformě.

TikTok

  • Všichni jsme si mohli na TikToku všimnout, že přišel o největší hudební hity. Stalo se tak, jelikož Universal Music Group (UMG) přestal licencovat na TikToku veškerou hudbu svých umělců.

Pinterest

  • Pinterest nedávno oznámil nové reklamní partnerství se společností Google, které má za cíl zvýšit příjmy z reklamy. Toto partnerství otevírá nové možnosti pro obě společnosti a umožní lepší využití reklamních platforem.
  • Příjmy Pinterestu za dané období vzrostly o 12 %. Tento úspěch ještě více umocňuje skutečnost, že měsíční počet aktivních uživatelů dosáhl historického maxima. To jasně ukazuje na sílu a atraktivitu této platformy, která neustále roste a přitahuje stále více uživatelů.

Umělá inteligence

  • Microsoft dosáhl mimořádného úspěchu díky použití umělé inteligence. Ukazuje se to i v prodejích, kde umělá inteligence sehrála důležitou roli. Zajímavým faktem je, že příjmy z her poprvé překonaly příjmy z prodeje operačního systému Windows. Tento vývoj naznačuje, jak moc se herní průmysl stává důležitým pro Microsoft.

Meta

  • Meta přišla s novou měřící metrikou, která se nazývá Aktivní zhlédnutí (Engaged View). Nyní budete schopni sledovat, kolik konverzí vygenerují vaše videa do 24 hodin po jejich zhlédnutí, pokud diváci stráví alespoň 10 sekund sledováním nebo pokud dosáhnou alespoň 97 % délky videa pod 10 vteřin.
  • Meta rozšiřuje své automatické cílení Advantage na všechny účely a optimalizace kampaní. Bez ohledu na to, zda cílíte na zvýšení prodejů, zlepšení povědomí o značce nebo získání konverzí, můžete teď využít výhody automatického cíleníAdvantage a optimalizovat vaše kampaně pro maximální úspěch.
  • Příspěvky na Instagramu a Facebooku, které jsou vytvořeny pomocí umělé inteligence, musí nyní obsahovat nové označení. Toto označování má být užitečné pro uživatele, aby lépe rozpoznali, kdy je obsah generován umělou inteligenci.

Autor

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

24. 3. 2024

Další příspěvky