Novinky z marketingového světa za červen

DOMŮ > novinky > Novinky z marketingového světa za červen

Červen zase utekl jako voda a my vám přinášíme nejčerstvější novinky z oblasti SEO, online marketingu i sociálních sítí. Představíme vám zejména zajímavé novinky ze světa PPC a SEO, neminou vás ale i žhavé novinky ze sociálních sítí.

SEO

  • Společnost Marketing Miner spustila novou službu s názvem Keyword Monkey, která na principu AI dokáže generovat analýzu klíčových slov. Tato funkce je vhodná zejména pro SEO specialisty a marketingové agentury.
  • Seznam vypustil novou funkci, která odráží kvalitu obsahu na webových stránkách. Jedná se o tzv. auru, neboli skóre, které definuje obsahovou kvalitu webů. Funguje na principu dlouhodobé statistické interpretace několika faktorů webu. Tyto faktory hrají zásadní roli  v řadě parametrů, které vstupují do algoritmu Seznam Newsfeed.
  • Globální reklamní platforma Adform dosáhla v minulém roce nejlepších hospodářských výsledků v historii společnosti. Chce proto urychlit investice do společnosti a přijmout nové zaměstnance.

PPC

  • Sklik přišel s novou funkcí, která umožňuje efektivně oslovovat nové relevantní uživatele a rozšířit působnost kampaní v obsahové síti. Tato funkce nese název Lookalike cílení, kterou Seznam oficiálně představil 7. června. Největší výhodou tohoto cílení je cílení na ta publika, která se svým chováním nejvíce podobají vašim stávajícím návštěvníkům webových stránek.
  • Meta přináší nové tipy na to, jak vytěžit z nastavených reklamních kampaní maximum. Nosným prvkem těchto tipů je taktika Performance 5, což je taktika, která odpovídá nejnovějším systematickým změnám a která používá nejnovější nástroje k optimalizaci výkonu.

Sociální sítě

  • Instagram právě testuje novou funkci, která firmám prodávající produkty pomůže objevit relevantní obsah, který tvoří sami uživatelé.
  • Brzy budou globálně k dispozici nové praktické nástroje, které významně usnadní úpravu videí Reels na Instagramu.
  • Meta představila nový model cílení reklam s využitím umělé inteligence. Jmenuje se Meta Lattice a umožňuje zlepšení výkonu reklamy, aniž by potřeboval podrobná data o uživatelích.
  • Meta nejspíše chystá formu Instagramu, která bude zaměřená pouze na text. Twitter tedy bude možná brzy čelit nové konkurenci.

 

Autor

Jaroslava Potůčková

Datum publikace

14. 8. 2023

Další příspěvky