Analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov je nejzásadnějším procesem při optimalizaci webových stránek. Jedná se o soubor slov a frází odrážejících podstatu Vašich stránek, doplněný o četnost vyhledávání v internetových vyhledávačích. Zjistěte, jak Vás zákazníci hledají, a jděte jim naproti!
Pod pojmem SEO se skrývá vylepšování webových stránek v dlouhodobém horizontu. Účelem je dosažení co nejvyšší návštěvnosti a co nejlepšího uživatelského zážitku ze stránky. SEO musí být prováděno dlouhodobě, koncepčně, strategicky a efektivně. Základem optimalizace ovlivňující celkový úspěch stránky je právě analýza klíčových slov.
Analýza klíčových slov je využívána jako:
> podklad pro architekturu webových stránek,
> podklad pro tvorbu obsahové strategie k obsahovému marketingu,
> podklad k samotné optimalizaci, na co se v SEO zaměřit,
> podklad v oblasti PPC kampaní,
> podklad při odhalování odkazových příležitostí v linkbuildingu.
Analýzu klíčových slov dodáváme v excelové tabulce s veškerými informacemi.
Proč se analýza klíčových slov vyplatí?
Malá analýza klíčových slov
> Ideální pro menší stránky. Je vhodná pro optimalizaci malého webu, nehodí se k návrhu strategie PPC kampaní. Klíčová slova a fráze jsou doplněny pouze o základní informace o jejich vyhledávání.
> Hledanost celkem, hledanost Google/Seznam, pozice Google/Seznam, Google/Seznam vstupní stránka, počet výsledků Google/Seznam, SERP, features, reklamy Google/Seznam.
Velká analýza klíčových slov
> Analýza vhodná pro rozsáhlé firemní stránky a k vedení PPC kampaní. Analyzovaná klíčová slova obsahují všechna potřebná data o jejich hledanosti pro navržení strategie ke kampaním a k návrhu struktury webové stránky.
> Malá analýza klíčových slov, priorita hledanosti, konkurence Google/Seznam, CPC Google/Seznam.
Klasifikační analýza klíčových slov
> Jedná se o komplexní velkou analýzu klíčových slov včetně klasifikační analýzy. Je vhodná pro návrh struktury nového e-shopu, optimalizace či vedení kampaní e-shopu.
> Analýza klíčových slov, byznysová priorita, vstupní stránka, hlavní kategorie, podkategorie 1, podkategorie 2, klasifikační analýza.
Jednotlivé balíčky se neliší pouze konkrétními údaji o klíčových slovech, ale také množstvím zpracovaných klíčových slov.
Průběh spolupráce
- Vyplňte poptávkový formulář ve spodní části stránky, nebo využijte některého z uvedených kontaktů.
- Připravený návrh objednávkového listu Vám zašleme do 24 hodin.
- Analýzu klíčových slov od nás obdržíte do 7 dnů.
- Domluvíme se na termínu konzultace a celou analýzu i její výstupy s Vámi projdeme.
Zašlete nám poptávku
Ozveme se
Kontaktujte nás
Další služby
Zaslání poptávky
Nezávazné nacenění
Kontaktujte nás a zašlete nám svou poptávku! My Vám obratem pošleme její nezávazné nacenění.